طراحی سایت / اپلیکیشن / دیجیتال مارکتینگ
تهران/خیابان میرداماد/برج پم/طبقه 3
شنبه-پنج شنبه: 07:00 - 17:00
08 آذر 1398

آیا انتشار مقاله در سایت کافی است؟

امروزه انتشار یک پست در وبلاگ کار ساده ای به نظر نمی رسد. اکثر افراد تصور می کنند تنها با انتخاب یک موضوع، نوشتن یک متن درباره آن، اضافه کردن چند عکس، قرار دادن call-to-action در آن، ویرایش آن و انتشار پست کار تمام شده است. اما تنها انتشار مقاله در وبلاگ کافی نیست!!!

برای اینکه پست های تان بازدید کنندگان بیش تری را داشته باشد باید کارهای بیش تری انجام دهید و تنها به انتشار آن بسنده نکنید. شما در تولید محتوا نه تنها باید محتوای خود را بهینه کنید و بلکه باید از طریق تبلیغ و به اشتراک گذاری، آن را در معرض دید افراد مناسب قرار دهید تا افراد زیادی پست های شما را دنبال کنند و در نتیجه ترافیک ورودی وب سایت تان به طور چشمگیری افزایش یابد.

به همین دلیل در ادامه 10 روش جدید که موجب به دست آوردن نتایج بهتر از پست های وبلاگ تان می شود را به طور کامل برای تان توضیح می دهیم. با رعایت این 10 نکته در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید افزایش بازدیدکنندگان پست های تان و تغییرات در ترافیک ورودی به وب سایت تان را مشاهده کنید.

1. یک تیزر به امضای ایمیل خود اضافه کنید.

اضافه کردن جدیدترین پست وبلاگ خود به امضای ایمیل تان، راهی هوشمندانه برای پشتیبانی از بازاریابی شما می باشد. برای این کار شما می توانید یک امضای ایمیل سفارشی ایجاد کنید که به شما امکان می دهد لینکی به وبلاگ یا آخرین پست خود اختصاص دهید.

2. URL پست خود را کوتاه کنید.

URL های کوتاه نسبت به URL های طولانی برای به اشتراک گذاری آسان ترهستند و خوانندگان راحت تر آن ها را به ذهن خود می سپارند. برای کوتاه کردن آدرس اینترنتی پست های تان می توانید به bit.ly مراجعه کنید تا آدرس پست هایتان را به صورت اتوماتیک کوتاه کند. سپس، پست های خود را در رسانه های اجتماعی نیز به اشتراک بگذارید. فقط حواستان باشد از تصاویر مناسب برای تبلیغ پست خود استفاده کنید، زیرا ثابت شده است که پست های دارای عکس مخاطبان بیش تری را در توییتر و فیس بوک جذب می کنند.

3. پست های خود را در توییتر ارسال کنید.

هشتگ های مرتبط یا کلید واژه های مرتبط با پست تان را در توییتر جستجو کنید و ببینید که آیا پست وبلاگ شما می تواند به سؤالات کسی پاسخ دهد یا در بحثی کمک کند. فقط به یاد داشته باشید که درهنگام پاسخ از URL کوتاه شده پست خود را قرار دهید.

4. پست های خود را با افراد مناسب به اشتراک بگذارید.

اگر شما پستی را در وبلاگ خود منتشر کرده اید که مناسب افراد یا مشتریان خاصی است بهتر است که از طریق ایمیل یا توییت پست را برایشان ارسال کنید. زمانی که شما اطلاعات مفید و سودمندی را در اختیار آن ها قرار دهید، آن ها به شما بیش تر از یک منبع اطلاعاتی اعتماد می کنند و سایر پست های شما را نیز دنبال می کنند.

5. پست های خود را با همکارانتان به اشتراک بگذارید.

حتما پست های خود را با همکاران تان به اشتراک بگذارید. زمانی که پستی را در وبلاگ تان منتشر کردید ایمیلی را که حاوی عنوان پست تان، توضیح مختصری درباره آن و لینک کوتاه پست تان است را برای همکاران خود بفرستید. حتی با ایجاد چند توییت آماده که شامل لینک و کمتر از 140 کاراکتر دارند ، می توانید این کار را ساده تر کنید.

ارسال پست به همکاران تان

6. پست های خود را در لینکدین و وب سایت های دیگر قرار دهید.

لینکدین می تواند مکانی عالی برای قرار دادن محتوای شما باشد زیرا هر آنچه منتشر می کنید به طور خودکار به همه افراد شبکه شما ارسال می شود. امکان انتشار پست در لینکدین از فوریه 2014 به همه کاربران داده شده و اگر به پست اصلی خود لینک دهید، دیگر نباید نگران محتوای تکراری (duplicate content) باشید. مکان های دیگری که برای قرار دادن  پست های وبلاگ تان مناسب است، می توان به وب سایت های  Quora و Medium اشاره کرد.

7. با استفاده از بازاریابی پولی پست های تان را ارتقا دهید.

برای ارتقای پست خود و دسترسی تمامی کاربران به آن از طریق جست و جو، از فرصت توزیع محتوای پولی استفاده کنید. این فرصت شامل کمپین های تبلیغاتی توییتر، کمپین های فیس بوک و … است. پلتفرم های کشف محتوا مانند Outbrain و Taboola نیز می توانند به خوبی عمل کنند.

8. پست های خود را به مطبوعات ارسال کنید.

نوشتن یک پست خوب برای وبلاگ تان به شما کمک می کند تا در جایگاه مناسبی قرار گیرید – چیزی که روزنامه نگاران همیشه به دنبال آن هستند. ارسال پست به مطبوعات کار ساده ای نیست ، اما اگر آنها پست شما را انتخاب کنند ، می تواند بیش ترین ترافیک  را برای وب سایت شما فراهم کند. شما می توانید پست خود را برای مطبوعات ارسال کنید فقط باید اطمینان حاصل کنید که ایمیل درستی می نویسید.

روزنامه نگاران صدها مورد از این ایمیل ها را در روز دریافت می کنند ، بنابراین سعی کنید حتماً نکات اصلی پست خود را به طور واضح و شفاف برای آن ها توضیح دهید و هیچ گونه خطای دستوری در متن تان نداشته باشید وگرنه آن ها ایمیل شما را پاک می کنند.

9. پست های خود را در گروه های بحث و گفت و گو ارسال کنید.

آیا شما می خواهید افراد زیادی پست های وبلاگ شما را بخوانند؟ یک راه عالی برای جلب توجه خوانندگان زیاد برای آمدن به وب سایت شما ، ارسال یک سوال به همراه لینک کوتاه پست تان در فروم ها است.

10. پست های مرتبط را یکی کنید.

اگر در وبلاگ خود پست هایی دارید که موضوع مشابهی دارند و در یک دسته بندی قرار گرفته اند آن ها را در یک پست قرار دهید و به کاربران خواندن آن را پیشنهاد دهید.

نتیجه گیری

اشتباهی که اکثر وبلاگ نویسان مرتکب می شوند این است که فکر می کنند با نوشتن مقالات با کیفیت ، رعایت نکات سئو محتوا و انتشار مقاله در وبلاگ کار تمام شده است. تنها انتشار مقاله در وبلاگ کافی نیست. بعد از انتشار مقاله باید آن را در معرض دید کاربران خود قرار دهید تا به وبلاگ شما مراجعه کنند و آن را بخوانند. اگر این کار را به درستی انجام دهید حجم ترافیک زیادی را به سمت وب سایت خود هدایت می کنید و به عنوان یک مرجع معتبر شناخته خواهید شد.

رادمان بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ در اصفهان با داشتن کادری مجرب در زمینه تولید محتوا و سئو می تواند به شما در این زمینه راهنمایی و کمک زیادی بکند. فقط کافی است با تنظیم یک جلسه مشاوره رایگان با متخصصان محتوا نویسی رادمان میزان موفقیت خود را افزایش دهید.

06 آذر 1398

چگونه در یوتویوب بازاریابی خود را توسعه دهیم؟

بازاریابی ویدیویی یا ویدئو مارکتینگ طی چند سال گذشته شاهد رشد و توسعه چشمگیری بوده است. امروزه حتی ویدیوی آنلاین به عنوان رسانه ای برای تماشای فیلم از تلویزیون پیشی گرفته است، به طوری که هر روز حدود پنج میلیارد فیلم در یوتویوب مشاهده می شوند.

توجه به این نکته مهم است که فقط داشتن محتوای عالی کافی نیست. برای اطمینان از اینکه ویدیوهای شما توسط افراد بیشتری دیده می شوند و به راحتی قابل کشف هستند، باید آن ها را بهینه کنید. بنابراین، وقتی محتوای ویدیویی عالی اما ترافیکی ضعیف دارید، باید بازی بهینه سازی استراتژی بازاریابی ویدیویی خود را در یوتویوب شروع کنید.

اینجاست که سئو وارد میدان می شود. خبر خوب این است که یوتویوب در حال حاضر دومین موتور جستجوی بزرگ جهان است، به این معنی که می توانید در صورت به کاربردن تکنیک های صحیح مطمئن باشید که مخاطبان شما را به راحتی پیدا می کنند و میزان بازدید از ویدیوهای شما افزایش می یابد.

در این مقاله، ما می خواهیم برخی از نکات مفید و به دست آمده طی تحقیقات انجام شده توسط کارشناسان خبره درباره نحوه بهینه سازی استراتژی بازاریابی ویدیویی خود در یوتویوب را به شما ارائه دهیم. با به کاربردن این تکنیک ها شما شاهد رشد چشمگیر بازدید از ویدیوهای خود خواهید بود. پس با ما همراه باشید.

1. از کلمات کلیدی در عنوان ویدیو استفاده کنید.

عنوان ویدیوی شما به عنوان محرکی عمل می کند که باعث می شود افراد روی ویدیوی شما کلیک کنند. این عنوان باید مختصر، جذاب و قانع کننده باشد و به بینندگان بگوید که ویدیوی شما درباره چیست. برای بهینه سازی کامل ویدیوی خود به گونه ای که هم مخاطبان شما و هم الگوریتم های سئو یوتویوب بدانند که موضوع ویدیوی شما چیست، باید کلمات کلیدی را در عنوان استفاده کنید.

پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب برای فیلم تان بسیار آسان است. کافی است قبل از استفاده از ویژگی تکمیل خودکار یوتویوب، عنوانی را که در ذهن دارید، مثلاً “چگونه یک لوگو طراحی کنیم”، در نوار جستجو تایپ کنید. براساس کلمه کلیدی شما، یوتویوب در نتایج خود پر سرچ ترین و محبوب ترین کوئری ها را به شما نمایش می دهد. سپس از این کلمات کلیدی پیشنهاد شده در عنوان خود استفاده کنید. فقط حواستان باشد که عنوان را پر از کلمات کلیدی نکنید.

2. توضیحات را درج کنید.

در حالی که اکثر متخصصان افزودن کلمات کلیدی به توضیحات (description) را پیشنهاد می کنند، Backlinko به تازگی یک سری تحقیقات را در این باره انجام داد و فهمید که هیچ ارتباطی بین توضیحات غنی از کلمات کلیدی و رتبه بندی بهتر برای آن کلمه خاص وجود ندارد. این نتایج جالب هستند ولی شما هنوزهم باید کلمات کلیدی اصلی خود را به توضیحات ویدیو تان اضافه کنید و سعی کنید هرچه زودتر در این کلمات رتبه خوبی را بدست آورید.

از آنجا که یوتویوب فقط 1000 کاراکتر از متن شما را نشان می دهد، پس نیازی نیست که کلمات زیادی را در آن بگنجانید. به یاد داشته باشید، مردم برای تماشای فیلم به یوتویوب می آیند نه برای خواندن داستان!!! توضیحات خود را به طور دقیق، واضح و جذاب بنویسید به طوری که کاربران را به مشاهده ویدیوی شما ترغیب کند.

این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که فقط سه خط اول توضیحات نمایش داده می شوند، قبل از اینکه شخصی برای دیدن بقیه متن روی “see more” کلیک کند. بنابراین بهتر است که اطلاعات اصلی خود مانند لینک به صفحه محصولات و خدمات، صفحه فرود، لینک “subscribe” یا حتی CTA) call-to-action) خود را در دو یا سه خط اول وارد کنید.

3. تگ های خود را بهینه کنید.

تگ ها کمک می کنند تا ویدیوی شما برای مردم قابل مشاهده تر و دسترسی به آن سریع تر باشد. با تگ ها، شما به بینندگان خود اطلاع می دهید که ویدیوی شما در مورد چیست، و همچنین می توانید سرنخ های قوی تری به یوتویوب ارائه دهید. در اصل ، تگ ها به یوتویوب کمک می کنند تا زمینه و محتوای یک فیلم را به درستی درک کند و ارتباطی را بین ویدیوی شما با ویدیو های مشابه ایجاد کند. این کار میزان دسترسی شما را افزایش می دهد.

به این منظور، سعی کنید وقت بیشتری برای انتخاب تگ های مناسب بگذارید. در حالی که شما فکر می کنید با انتخاب تگ های معروف بازدید های بیشتری برای ویدیوی خود ایجاد می کنید، اگر تگ های غیر مرتبط نیز انتخاب کنید، به عنوان اسپم شناخته می شوید. هنگامی که چند بار به عنوان اسپم معرفی شوید، احتمالاً گوگل شما را پنالتی خواهد کرد.

بنابراین، از تگ های مرتبط با ویدیوی خود استفاده کنید و از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید. به یاد داشته باشید که این کلمات کلیدی مخاطبان هدف شما را جذب می کنند.

4. از کلمات کلیدی در نامگذاری فایل ویدیویی خود استفاده کنید.

بسیاری از افراد وقتی ویدیوهای خود را در یوتویوب بارگذاری می کنند، از نام فایل ویدیویی خود غافل می شوند. معمولاً هر فایل ویدیویی یک نام دارد، مانند Mov002.avi. این نام حتی کوچکترین سرنخی درباره موضوع ویدیو به ما ارائه نمی دهد! برای كمك بیش تر به الگوریتم یوتویوب، نام فایل خود را تغییر دهید و از کلمه کلیدی در آن استفاده کنید. مثلا به جای Mov002.avi از how_to_survive_a_hurriance.mp4 استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که الگوریتم یوتویوب نمی تواند نگاهی به ویدیوی شما بیندازد تا موضوع ویدیوی شما را بفهمد. یک فایل ویدیویی بهینه شده سرنخی بزرگتر و موثرتر به الگوریتم یوتویوب می دهد و به شما نیز در کسب رتبه بهتر کمک می کند.

5. یک دسته بندی را انتخاب کنید.

انتخاب یک دسته بندی (category) برای ویدیو خیلی کار ساده ای به نظر می رسد به شرطی که وقت کافی برای انجام این کار بگذارید. ممکن است در انتخاب دسته بندی دقت نکنید و در دسته ای ویدیوی خود را قرار دهید که به هیچ وجه به شما در رتبه بندی کمک نمی کند.

– در انتخاب یک دسته بندی باید فاکتورهای زیر را در نظر داشته باشید:

– چه کسی بهترین محتوا را در این گروه ایجاد می کند و این محتوا چگونه به نظر می رسد؟

– آیا مخاطبان کانال های محبوب در این دسته بندی با ویدیوی شما مطابقت دارند؟

– فرمت کلی، طول و ارزش کلی تولید بهترین فیلم ها در این گروه چیست؟

بنابراین دسته بندی را برای ویدیوی خود پیدا کنید که متناسب با سبک، محتوا و مخاطبان شما باشد و قبل از انتخاب دسته بندی مناسب برای ویدیوی خود در این زمینه تحقیقات کاملی انجام دهید.

6. یک تصویر بندانگشتی جذاب برای ویدیوی خود بسازید.

تصاویر بندانگشتی خسته کننده و بی ربط با محتوای ویدیوی شما به معنای واقعی کلمه افراد را از تماشای آن ویدیو منصرف می کنند و تمامی تلاش های تان برای سئو ویدیو رو از بین می برند. یک تصویر بندانگشتی باید آنقدر چشمگیر و جذاب باشد که کاربر نتواند کاری دیگری به جز کلیک بر روی ویدیو انجام دهد. بنابراین، وقت و دقت زیادی را برای ایجاد تصاویر بندانگشتی ویدیوهای خود صرف کنید.

نتیجه گیری

در کل، سئوی یوتویوب کار دشواری نیست و مانع از لذت بردن شما در ساخت فیلم نمی شود. مادامی که شما محتوای ویدیوی خوبی تولید می کنید و از دستورالعمل های مشاوران بازاریابی ویدیویی رادمان در این مقاله پیروی می کنید، این احتمال وجود دارد که کمپین بازاریابی ویدیویی شما شروع به نمایش اثرات جادویی خود کند. خواندن مقاله 8 نکته برای بهبود رتبه ویدئو در یوتویوب در سال 2019 نیز می تواند به شما در تولید ویدیوی پر بازدید در یوتوب نیز کمک کند.

رادمان بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در اصفهان ارائه دهنده بهترین خدمات ویدئو مارکتینگ در اصفهان با سابقه درخشان می تواند مشاوره های تخصصی را برای شما در این زمینه فراهم کند. کافی است با مشاوران ما تماس بگیرید و با تنظیم یک جلسه مشاوره رایگان مهمان ویژه رادمان باشید.

28 مهر 1394

نحوه نوشتن مقاله های با کیفیت که خوانندگان وبلاگ شما را خسته نمیکند

امروزه بازاریابی محتوا به یکی از موثرترین روش های بازاریابی در میان کسب و کارهای آنلاین تبدیل شده است. بسیاری از وبلاگ نویسان برای تولید محتوا برای وبلاگ خود با یک مشکل مشترک روبرو هستند:

چگونه می توان یک مقاله را واقعاً آموزنده، اما در عین حال روان و خوانا نوشت؟؟؟

گاهی اوقات در وبلاگ ها مقاله هایی قرار داده می شود که موضوع خوبی دارند ولی آنقدر پیچیده و سخت نوشته شده است که بسیار خسته کننده می باشند و خوانندگان سریع آن صفحه را ترک می کنند. سوالی که اینجا مطرح می شود این است که چگونه می توان از این امر اجتناب کرد و مقاله ای نوشت که علاوه بر آموزنده بودن کیفیت و خوانایی بالایی داشته باشد.

برای پاسخ به این سوال در این مقاله برای شما تکنیک های مهمی که موجب افزایش خوانایی و درک مقاله می شوند را به طورکامل توضیح می دهیم. با ما همراه باشید تا تنها با 5 تکنیک ساده بتوانید خوانندگان پست های خود را به طور چشمگیری افزایش دهید.

1. جملات کوتاه بنویسید.

هر مقاله از پاراگراف هایی تشکیل شده است که هر کدام از این پاراگراف ها از یک سری جملات ساخته شده اند. هر جمله بیانگر یک استدلال و تفکر است که هرچه این تفکر کوتاه تر و ساده تر بیان شود، خواندن آن راحت تر و فهم آن آسان تر است.

شما می توانید درباره هر موضوعی که دوست دارید مقاله ای جذاب و خوانا بنویسید، مهم نیست که چقدر در آن موضوع تخصص و مهارت دارید، فقط کافی است به طول جملات خود توجه کنید. طول جملات نباید آنقدر کوتاه باشند که مفهوم اصلی را به خواننده منتقل نکنند و نباید آنقدر بلند باشند که ذهن خواننده را از درک موضوع اصلی منحرف کند.

سوالی که ممکن است اینجا به ذهن شما خطور کند این است که طول یک جمله استاندارد چقدر باید باشد؟؟؟

تحقیقات انجام گرفته نشان داده است که:

– جملات 8 کلمه ای: 100٪ توسط خوانندگان درک می شوند.

– جملات 14 کلمه ای: 90٪ توسط خوانندگان درک می شوند.

– جملات 43 کلمه ای: 10٪ توسط خوانندگان درک می شوند.

بنابراین طول یک جمله استاندارد شامل 20-15 کلمه می باشد. حال این سوال مطرح می شود که چگونه جملات خود را کوتاه بنویسیم؟؟؟

در ادامه 3 نکته برای کوتاه کردن جملات را برای تان توضیح می دهیم:

– کلمات کم تر. اگر جمله ای پیام خود را کامل می رساند و نیاز به کلمه دیگری ندارد بیخیال قرار دادن کلمات زیاد در آن شوید.

– عبارات و اصطلاحات کمتر. جملات اغلب با قرار دادن عبارات و اصطلاحات اضافی در آن ها پیچیده تر و به هم ریخته تر می شوند. پس این عبارات را دور بریزید.

– ایده های کمتر. به جای اینکه چندین ایده را در یک جمله بیان کنید، سعی کنید هر ایده و تفکر را تنها در یک جمله توضیح دهید.

یادتان باشد که شما می توانید در مقاله خود از جملاتی با طول متفاوت استفاده کنید ولی هرچه جمله کوتاه تر، فهم و خوانایی آن برای خوانندگان بیش تر خواهد بود.

2. سوال طرح کنید، سپس به آن ها پاسخ دهید.

مقاله باید به گونه ای نوشته شود که خوانندگان نوشته های شما را تا انتهای مقاله دنبال کنند. به نظر شما چگونه می توانیم این حس را در خوانندگان ایجاد کنیم؟

بهترین راه حل، مطرح کردن سوال و سپس پاسخ دادن به آن هاست. این کار باعث می شود ذهن خواننده درگیر شود و علاقه به خواندن ادامه مطلب شما پیدا کند. به عنوان مثال ما در مقدمه مقاله خود این سوال را برای خوانندگان مطرح کردیم: چگونه می توان یک مقاله را واقعاً آموزنده، اما در عین حال روان و خوانا نوشت.

سوال طرح کنید

سوال طرح کنید

شما باید بتوانیدهنگام نوشتن مقاله سوالاتی که ممکن است برای خوانندگان تان پیش بیاید را پیش بینی کنید و سپس این سوالات را در متن مقاله مطرح کرده و به آن ها پاسخ دهید. به عنوان مثال زمانی که ما این مقاله را می نوشتیم پیش بینی کردیم که این سوالات ذهن شما را به خود مشغول می کند:

– طول جملات چقدر باید باشد؟

– چگونه می توانیم جملات کوتاه تر بنویسیم؟

– چگونه من می توانم این کار را انجام دهم؟

در واقع، پرسیدن سؤال خواننده را وادار می کند تا فکر کند. ممکن است خواننده در صدد پاسخ دادن به آن نباشد، اما آنها درباره سوال فکر می کنند و افکار شما را دنبال می کنند. زمانی که شما توجه خوانندگان را به طور کامل به خود جذب کردید وقت آن می رسد که به سوال پاسخ دهید.

3. تحقیقات انجام شده را به طور خلاصه توضیح دهید.

یکی از آسان ترین راه ها برای نوشتن مقاله ای قوی و معتبر، استناد به تحقیقات می باشد. به عنوان مثال شما می توانید بخشی از یک کتاب را به طور خلاصه در مقاله خود بازگو کنید. برای این کار لازم نیست که شما حتما نام نویسندگان، دانشمندان و حتی نام کتاب را بنویسید. فقط کافی است بگویید “براساس تحقیقات انجام شده” و سپس به کتاب لینک دهید.

استناد و خلاصه نویسی تحقیقات، روشی آسان و ساده برای افزایش تاثیر بر روی خوانندگان است. علاوه بر این، این روش راهی برای کسب اعتبار بیش تر نزد خوانندگان می باشد و مهمتر از همه، خوانندگان از اطلاعات موثق و درست بهره مند می شوند.

4. از کلمه مناسب استفاده کنید.

برخی از نویسندگان پیشنهاد می کنند که در مطالب خود تا جایی که ممکن است از کلمات ساده استفاده کنید. طبق تحقیقات، استفاده از کلمات کوتاه و رایج دومین فاکتور مؤثر در بهبود خوانایی است. مثلا:

– به جای “پیاده سازی” از “انجام دادن” استفاده کنید.

– به جای “تسهیل کردن” از “کمک کردن” استفاده کنید.

– به جای “متعاقبا” از “سپس” استفاده کنید.

بنابراین، اگر در انتخاب بین دو کلمه شک دارید، ساده ترین را انتخاب کنید زیرا درک کلمات ساده تر برای خوانندگان آسان تر است. شاید شما با استفاده از کلمات ادبی و علمی خودتان را مهم تر جلوه دهید ولی خوانندگان ارتباط خوبی را با مطالب شما برقرار نخواهند کرد. نا گفته نماند که در هنگام نوشتن مقالات تخصصی گاهی نیاز است از کلمات تخصصی و یا طولانی استفاده شود تا بتوانید مفاهیم را دقیق و به طور کامل برای خوانندگان بازگو کنید. در چنین شرایطی، استفاده از این کلمات اشکالی ندارد.

5. برخی از قوانین گرامری را کنار بگذارید.

گاهی اوقات در نوشتن یک مقاله نیاز است یک سری قواعد گرامری را کنار بگذاریم و عامیانه صحبت کنیم تا بتوانیم با خوانندگان ارتباط بهتری برقرار کنیم. این مساله به این معنا نیست که در متن مرتکب اشتباه شویم و یا مطلب خود را ویرایش نکنیم، بلکه باید مطلب خود را آن قدر واضح و شفاف بنویسیم که خواننده خیلی راحت آن را بخواند و گیج نشود. برای این کار اگر نیاز است از قوانین دستور زبان تبعیت نکنیم اشکالی ندارد.

نتیجه گیری

نوشتن مقاله ای خوانا و روان از باهوش و فنی جلوه دادن خودتان خیلی مهم تر است. هدف از نوشتن، برقراری ارتباط و به اشتراک گذاری یک ایده با دیگران است. اگر تا کنون نتوانسته اید این کار را با موفقیت انجام دهید، پس باید سعی کنید ساده تر بنویسید. از طرفی دیگر، موضوعات شما ممکن است تخصصی باشند و مخاطبین شما نیز افراد متخصص کمی باشند. اشکالی ندارد، حتی زمانی که بتوانید این موضوعات را به افراد متخصص در حوزه مربوطه به درستی انتقال دهید، موفق شده اید.

شرکت دیجیتال مارکتینگ رادمان با داشتن کادری مجرب در حوزه خدمات تولید محتوا می تواند به شما در نوشتن مطالب وبلاگ تان کمک به سزایی کنند. کافی است شما با اصول محتوا نویسی و استانداردهای تعریف شده در این حوزه آشنایی کامل داشته باشید. در صورت داشتن هرگونه سوال در زمینه محتوا نویسی می توانید با مشاوران تولید محتوا رادمان تماس بگیرید و با حضور در یک جلسه مشاوره رایگان مهمان ویژه رادمان شوید.

28 مهر 1394

پنج ابزار عالی برای بهبود تبلیغات PPC

هر بازاریاب دیجیتال می خواهد در نتایج موتور جستجو به رتبه برتر برسد. با این حال، اگر وب سایت جدیدی راه اندازی کرده اید یا کلمات کلیدی شما اشباع شده است، استفاده از تبلیغات پولی ایده خوبی به نظر می رسد. استراتژی کمپین های PPC یا پرداخت به ازای هر کلیک می تواند منجر به پیدا کردن سرنخ ها، فروش و یا ورود به وب سایت های شما شود. در حقیقت، مشاغل به ازای هر دلار که در گوگل ادوردز خرج می کنند، به طور متوسط 8 دلار درآمد دارند. بهینه سازی کمپین های PPC کار ساده ای نیست، اما اگر این کار را به درستی انجام دهید میتواند بسیار قدرتمند و مفید باشد. درست مانند سئو، انجام تحقیقات گسترده درباره کلید واژه ها، بهینه سازی تبلیغ و طراحی صفحات فرود پر سرعت، بسیار ضروری است. خوشبختانه، ابزارهای PPC بسیار مؤثری وجود دارد که به شما کمک می کنند استراتژی PPC رقبا را تحلیل کنید، ترفندهایی را در فعالیتهای خود بیابید و فعالیتهای PPC خود را بهبود بخشید.

اگر می خواهید در تبلیغات PPC خود یک جهش تکاملی داشته باشید و به صرفه جویی در زمان مدیریت تبلیغات PPC خود می اندیشید، به لیست پنج ابزار عالی برای بهبود تبلیغات PPC زیر نگاهی بیندازید، این ابزار ها به شما ایده های سودمندی برای بهبود تبلیغات در گوگل می دهند و می توانید درآمد حاصل از کسب و کار خود را چندین برابر کنید.

پنج ابزار برای بهبود تبلیغات PPC

1. WordStream: فعالیتهای PPC خود را ساده کنید

WordStream ابزاری زیبا و سازماندهی شده را ارائه می دهد که به صاحبان مشاغل کوچک و متوسط که می خواهند کمپین های PPC خود را بطور صحیح در سیستم عامل های تبلیغاتی مدیریت کنند، کمک می کند. این ابزار می تواند با کانالهای مختلف PPC مانند گوگل ادوردز، فیس بوک، بینگ و اینستاگرام ادغام شود.

یکی از بهترین ویژگی های این نرم افزار، هفته کار 20 دقیقه ای است، این ویژگی شامل 9 آیتم می باشد تا به شما در بهبود روند کلی PPC کمک نماید و همه چیز را تجزیه و تحلیل خواهد کرد. پیشنهادهایی برای تعیین بودجه تبلیغات، شناسایی کلمات کلیدی ارزشمند و منفی در ادوردز ، تقسیم گروه های تبلیغاتی و ایجاد گزارشات در مورد نرخ تبدیل، ارائه می دهد. ویژگی مهم WordStream این است که هنگام بروزرسانی گوگل و بروزرسانی های الگوریتم آن، همه تغییرات و بروز رسانی ها را ادغام می کند. بنابراین، لازم نیست که مرتباً آنها را بررسی کنید.

هزینه: رایگان به مدت 7 روز، 299 دلار در ماه برای برنامه های 3 ماهه.

ابزار WordStream

ابزار WordStream

2. SE Ranking: بررسی کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل رقبا

ابزار تحقیق SE Ranking بر تحقیقات کلمات کلیدی، تحلیل رقبا و برنامه ریزی کمپین های تبلیغاتی متمرکز است. هنگام تحقیق در مورد رقبا در SE Ranking، می توانید دامنه خود را وارد کنید تا لیستی از وب سایت هایی را پیدا کنید که در تبلیغات پولی با شما رقابت می کنند. همچنین می توانید ببینید که رقبای شما از چه کلمات کلیدی استفاده می کنند، کدام تبلیغات بیشترین ترافیک را ایجاد می کنند، رتبه آن ها در موتورهای جستجو چیست و نحوه نمایش تبلیغات در تبلیغات پولی چگونه است. این ابزار داده های رقیب مانند حجم جستجو،CPC ، KEI، هزینه ترافیک و تعداد کلیک را نشان می دهد.

با مراجعه به بخش “تاریخچه تبلیغات” می توانید نمودارهای تصویری از آمارهای قبلی را براساس بازه زمانی دریافت کنید که موقعیت، بودجه ماهانه و کلمات کلیدی را نشان می دهد. این اطلاعات برای شما این امکان را فراهم می کند تا کلمات کلیدی رقبا که در گذشته پیشنهاد داده اند را مشاهده کنید و بفهمید که آیا شما باید یک استراتژی مشابهی را طی کنید یا خیر. شما به راحتی می توانید تمام اطلاعات لازم را در یک پرونده اکسل ذخیره کنید و با تیم خود به اشتراک بگذارید.

هزینه: حدود 39 دلار در هر ماه شروع می شود، یک حساب آزمایشی و نسخه ی نمایشی 14 روزه نیز ارائه می نماید.

ابزار SE Ranking

ابزار SE Ranking

3. Finteza: انجام یک تحلیل PPC تأثیرگذار

Finteza یک ابزار تحلیلی تبلیغاتی پیشرفته است که درصد دقیق ترافیک باکیفیت و بی کیفیت به وب سایت شما را نشان می دهد. این ابزار شامل جمع آوری، پردازش و نگاشت داده ها از طریق نمایش نمودارها و گزارشات در زمان واقعی است تا بتوانید مهمترین اطلاعات را در هر زمان که بخواهید ارایه نمایید. Finteza گزینه های زیادی برای ایجاد، پیکربندی و هدف گیری کمپین های بازاریابی برای هر وب سایت فراهم کرده و فوراً گزارش ها و آمارهای دقیقی در مورد کلیک ها، تعداد دفعات نمایش و نرخ تبدیل تبلیغات را به شما ارائه می نماید. همچنین می توانید اهداف تبدیل مختلفی را تنظیم نمایید و از گزینه retargeting برای نمایش تبلیغات بهینه شده خود به کاربران استفاده کنید. این ابزار امکان ادغام چندین سیستم CMS را نیز ارائه می دهد.

یکی از بزرگترین مزایای آن، ردیابی تعامل کاربر است. به این معنا که این نرم افزار، داده های تمام سیستم عامل های تبلیغاتی را که از آنها خریداری می کنید، جمع آوری می کند و شما را قادر می سازد تا آنها را با تبدیل های فردی تطبیق دهید.

هزینه: این نرم افزار یک نسخه آزمایشی 30 روزه و قیمت 4 دلار در ماه است.

ابزار Finteza

ابزار Finteza

4- Unbounce: صفحات فرود اختصاصی بسازید

صفحات فرود برای فرایند PPC بسیار مهم است زیرا تبدیل در صفحات فرود اتفاق می افتد. یک ابزار قوی مانند Unbounce در جهت ساده کردن کل فرآیند پیشنهاد می گردد. این ابزار شامل طیف گسترده ای از ویژگی های بسیار جذاب مانند تست A / B ، جایگزینی متن پویا، صفحات فرود AMP و داشبورد داده های واقعی می باشد. حتی این امکان وجود دارد که شما متن را در صفحه فرود سفارشی خود با سرعت تغییر دهید تا مطابق آنچه کاربران در جستجوی آن هستند، مطابقت داشته باشد و آنها را بدون یک خط کد، تست نمایید. Unbounce برای هر نوع صفحه فرود مورد نیاز شما (صفحات فروش، کتابهای الکترونیکی، رویدادها، محصولات و غیره) بیش از 100 قالب را ارائه می دهد.

هزینه: قیمت از 79 دلار در هر ماه شروع می شود، اما می توانید یک آزمایش رایگان 14 روزه داشته باشید.

ابزار Unbounce

ابزار Unbounce

5. Bannersnack: نمایش تصویر تبلیغاتی و الهام بخش

هدف اصلی تبلیغات این است که مردم نسبت به محصولات شما کنجکاو شوند. اگر از تبلیغات بنری استفاده می کنید که دارای محتوای تعاملی هستند، کاربران به احتمال زیاد روی آنها کلیک می کنند. یکی از بهترین راه حل ها برای انجام این کار استفاده از نرم افزار Bannersnack است. این ابزار برای متخصصان تبلیغات طراحی شده است تا در زمان طراحی بنرها در اندازه های مختلف صرفه جویی کنند. شما می توانید بنرهای متحرک و استاتیک را از ابتدا ایجاد کنید یا از قالب های با کیفیتی که توسط طراحان حرفه ای ساخته شده و توسط بازاریابان بهینه شده، استفاده کنید. یکی از راحت ترین ویژگی های این نرم افزار، امکان ایجاد کل بنر در یک نوار ابزار ظرف چند دقیقه است. سازنده بنر با کلیه شبکه های تبلیغاتی مهم(فیس بوک، گوگل ادز و…) سازگار است. یکی از ویژگی های اخیر این نرم افزار، گزینه ایجاد تبلیغات AMPHTML است.

هزینه: از 7 دلار در هر ماه شروع می شود.

ابزار Bannersnack

ابزار Bannersnack

نتیجه گیری

امروزه تبلیغات گوگل یکی از بهترین روش های تبلیغات آنلاین می باشد و کاربران زیادی با استفاده از این تبلیغات توانسته اند درآمد خود را در زمان کوتاهی چندین برابر کنند. به همین دلیل کارشناسان تبلغات در گوگل رادمان استفاده از ابزارهای مناسب PPC به شما پیشنهاد می کنند تا کلمات کلیدی رقبای خود را با بهترین عملکرد کشف کرده و اطلاعاتی مربوط به آگهی و موارد دیگر را بدست آورید. همچنین، این ابزار ها به شما کمک می کنند تا در وقت خود به مقدار زیادی صرفه جویی کنید زیرا می دانید رقبای شما از چه راهبردهای بازاریابی برای به دست آوردن بهترین نتایج استفاده می کنند و شما نیز می توانید از آن ها الگو برداری کنید.

28 مهر 1394

از جنیفر پرسید: پرسش های باغبانی شما پاسخ داده شده است

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

بیشتر بخوانید

24 مهر 1394

10 ایده برای محوطه سازی

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

بیشتر بخوانید

23 مهر 1394

آنچه شما می توانید در فضاهای سایه رشد دهید

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

بیشتر بخوانید

31 شهریور 1394

مقاله: نحوه خلاص شدن از شر علف های هرز

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

بیشتر بخوانید