طراحی سایت / اپلیکیشن / دیجیتال مارکتینگ
تهران/خیابان میرداماد/برج پم/طبقه 3
شنبه-پنج شنبه: 07:00 - 17:00
01 آبان 1394

آیا انتشار مقاله در سایت کافی است؟

امروزه انتشار یک پست در وبلاگ کار ساده ای به نظر نمی رسد. اکثر افراد تصور می کنند تنها با انتخاب یک موضوع، نوشتن یک متن درباره آن، اضافه کردن چند عکس، قرار دادن call-to-action در آن، ویرایش آن و انتشار پست کار تمام شده است. اما تنها انتشار مقاله در وبلاگ کافی نیست!!!

برای اینکه پست های تان بازدید کنندگان بیش تری را داشته باشد باید کارهای بیش تری انجام دهید و تنها به انتشار آن بسنده نکنید. شما در تولید محتوا نه تنها باید محتوای خود را بهینه کنید و بلکه باید از طریق تبلیغ و به اشتراک گذاری، آن را در معرض دید افراد مناسب قرار دهید تا افراد زیادی پست های شما را دنبال کنند و در نتیجه ترافیک ورودی وب سایت تان به طور چشمگیری افزایش یابد.

به همین دلیل در ادامه 10 روش جدید که موجب به دست آوردن نتایج بهتر از پست های وبلاگ تان می شود را به طور کامل برای تان توضیح می دهیم. با رعایت این 10 نکته در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید افزایش بازدیدکنندگان پست های تان و تغییرات در ترافیک ورودی به وب سایت تان را مشاهده کنید.

1. یک تیزر به امضای ایمیل خود اضافه کنید.

اضافه کردن جدیدترین پست وبلاگ خود به امضای ایمیل تان، راهی هوشمندانه برای پشتیبانی از بازاریابی شما می باشد. برای این کار شما می توانید یک امضای ایمیل سفارشی ایجاد کنید که به شما امکان می دهد لینکی به وبلاگ یا آخرین پست خود اختصاص دهید.

2. URL پست خود را کوتاه کنید.

URL های کوتاه نسبت به URL های طولانی برای به اشتراک گذاری آسان ترهستند و خوانندگان راحت تر آن ها را به ذهن خود می سپارند. برای کوتاه کردن آدرس اینترنتی پست های تان می توانید به bit.ly مراجعه کنید تا آدرس پست هایتان را به صورت اتوماتیک کوتاه کند. سپس، پست های خود را در رسانه های اجتماعی نیز به اشتراک بگذارید. فقط حواستان باشد از تصاویر مناسب برای تبلیغ پست خود استفاده کنید، زیرا ثابت شده است که پست های دارای عکس مخاطبان بیش تری را در توییتر و فیس بوک جذب می کنند.

3. پست های خود را در توییتر ارسال کنید.

هشتگ های مرتبط یا کلید واژه های مرتبط با پست تان را در توییتر جستجو کنید و ببینید که آیا پست وبلاگ شما می تواند به سؤالات کسی پاسخ دهد یا در بحثی کمک کند. فقط به یاد داشته باشید که درهنگام پاسخ از URL کوتاه شده پست خود را قرار دهید.

4. پست های خود را با افراد مناسب به اشتراک بگذارید.

اگر شما پستی را در وبلاگ خود منتشر کرده اید که مناسب افراد یا مشتریان خاصی است بهتر است که از طریق ایمیل یا توییت پست را برایشان ارسال کنید. زمانی که شما اطلاعات مفید و سودمندی را در اختیار آن ها قرار دهید، آن ها به شما بیش تر از یک منبع اطلاعاتی اعتماد می کنند و سایر پست های شما را نیز دنبال می کنند.

5. پست های خود را با همکارانتان به اشتراک بگذارید.

حتما پست های خود را با همکاران تان به اشتراک بگذارید. زمانی که پستی را در وبلاگ تان منتشر کردید ایمیلی را که حاوی عنوان پست تان، توضیح مختصری درباره آن و لینک کوتاه پست تان است را برای همکاران خود بفرستید. حتی با ایجاد چند توییت آماده که شامل لینک و کمتر از 140 کاراکتر دارند ، می توانید این کار را ساده تر کنید.

ارسال پست به همکاران تان

6. پست های خود را در لینکدین و وب سایت های دیگر قرار دهید.

لینکدین می تواند مکانی عالی برای قرار دادن محتوای شما باشد زیرا هر آنچه منتشر می کنید به طور خودکار به همه افراد شبکه شما ارسال می شود. امکان انتشار پست در لینکدین از فوریه 2014 به همه کاربران داده شده و اگر به پست اصلی خود لینک دهید، دیگر نباید نگران محتوای تکراری (duplicate content) باشید. مکان های دیگری که برای قرار دادن  پست های وبلاگ تان مناسب است، می توان به وب سایت های  Quora و Medium اشاره کرد.

7. با استفاده از بازاریابی پولی پست های تان را ارتقا دهید.

برای ارتقای پست خود و دسترسی تمامی کاربران به آن از طریق جست و جو، از فرصت توزیع محتوای پولی استفاده کنید. این فرصت شامل کمپین های تبلیغاتی توییتر، کمپین های فیس بوک و … است. پلتفرم های کشف محتوا مانند Outbrain و Taboola نیز می توانند به خوبی عمل کنند.

8. پست های خود را به مطبوعات ارسال کنید.

نوشتن یک پست خوب برای وبلاگ تان به شما کمک می کند تا در جایگاه مناسبی قرار گیرید – چیزی که روزنامه نگاران همیشه به دنبال آن هستند. ارسال پست به مطبوعات کار ساده ای نیست ، اما اگر آنها پست شما را انتخاب کنند ، می تواند بیش ترین ترافیک  را برای وب سایت شما فراهم کند. شما می توانید پست خود را برای مطبوعات ارسال کنید فقط باید اطمینان حاصل کنید که ایمیل درستی می نویسید.

روزنامه نگاران صدها مورد از این ایمیل ها را در روز دریافت می کنند ، بنابراین سعی کنید حتماً نکات اصلی پست خود را به طور واضح و شفاف برای آن ها توضیح دهید و هیچ گونه خطای دستوری در متن تان نداشته باشید وگرنه آن ها ایمیل شما را پاک می کنند.

9. پست های خود را در گروه های بحث و گفت و گو ارسال کنید.

آیا شما می خواهید افراد زیادی پست های وبلاگ شما را بخوانند؟ یک راه عالی برای جلب توجه خوانندگان زیاد برای آمدن به وب سایت شما ، ارسال یک سوال به همراه لینک کوتاه پست تان در فروم ها است.

10. پست های مرتبط را یکی کنید.

اگر در وبلاگ خود پست هایی دارید که موضوع مشابهی دارند و در یک دسته بندی قرار گرفته اند آن ها را در یک پست قرار دهید و به کاربران خواندن آن را پیشنهاد دهید.

نتیجه گیری

اشتباهی که اکثر وبلاگ نویسان مرتکب می شوند این است که فکر می کنند با نوشتن مقالات با کیفیت ، رعایت نکات سئو محتوا و انتشار مقاله در وبلاگ کار تمام شده است. تنها انتشار مقاله در وبلاگ کافی نیست. بعد از انتشار مقاله باید آن را در معرض دید کاربران خود قرار دهید تا به وبلاگ شما مراجعه کنند و آن را بخوانند. اگر این کار را به درستی انجام دهید حجم ترافیک زیادی را به سمت وب سایت خود هدایت می کنید و به عنوان یک مرجع معتبر شناخته خواهید شد.

رادمان بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ در اصفهان با داشتن کادری مجرب در زمینه تولید محتوا و سئو می تواند به شما در این زمینه راهنمایی و کمک زیادی بکند. فقط کافی است با تنظیم یک جلسه مشاوره رایگان با متخصصان محتوا نویسی رادمان میزان موفقیت خود را افزایش دهید.

30 مهر 1394

ما برنده جایزه بهترین شرکت خدمات باغبانی شدیم

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

بیشتر بخوانید

28 مهر 1394

وظیفه: تمام وقت (+50 ساعت در هفته) چشم اندازها

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

بیشتر بخوانید

28 مهر 1394

برگ باید قبل از استفاده به عنوان مالچ شود

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

بیشتر بخوانید

28 مهر 1394

از جنیفر پرسید: پرسش های باغبانی شما پاسخ داده شده است

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

بیشتر بخوانید

24 مهر 1394

10 ایده برای محوطه سازی

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

بیشتر بخوانید

23 مهر 1394

آنچه شما می توانید در فضاهای سایه رشد دهید

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

بیشتر بخوانید

31 شهریور 1394

مقاله: نحوه خلاص شدن از شر علف های هرز

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

بیشتر بخوانید